sunnuntai 20. maaliskuuta 2022

MINÄ JA ISO-ARSKA

Enpä olisi uskonut, että minä ja entinen Kalifornian republikaaninen kuvernööri Iso-Arska Arnold Schwarzenegger seisomme samassa rauhanrintamassa, mutta niin on nyt viimeaikaisten maailmanhistoriallisten tapahtumien suunnattomassa vyöryssä päässyt käymään.


En ole Ison-Arskan näyttelijän työstä pitänyt, koska olen pohjimmiltani tosikko ja väkivallan inhoaja, mutta kun katsoin hänen vetoomuksensa venäläisille sotilaille, niin vallan tuli tippa linssiin.


Ja huomasinpa Schwarzeneggerin puhetta katsoessani senkin, että minulla on Ison-Arskan kanssa paljon muutakin yhteistä kuin että seisomme samalla puolella rauhanrintamaa. Meillä on nimittäin ihan samanlainen partalaite.


Lisäksi molemmat olemme voimailijoita vallan MM-tasolla. Arska voitti aikoinaan kehonrakennuksessa maailmanmestaruuden montakin kertaa ja itsekin olen sen verran harrastanut voimailua, että olisin veteraanien voimanoston MM-kisoissa sijoittunut pisteille sarjassa naiset yli 65 v alle 48 kiloa.

Katsokaa tämä Ison-Arskan puhe tästä linkistä:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/51941aa7-78f9-4c40-921f-6a4f2c7a5107

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti